6-А КЛАС УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА

                                6-А УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА 




Список творів із української літератури для 7 класу
  • Іван Франко. «Захар Беркут»;
  • Андрій Чайковський. «За сестрою»;
  • Михайло Стельмах. «Гуси-лебеді летять»;
  • Григір Тютюнник. «Климко»;
  • Олекса Стороженко. «Скарб»;
  • Богдан Лепкий. «Мишка»;
  • Марина Павленко. «Русалонька із 7-В, або Прокляття роду Кулаківських» або Степан Процюк. «Аргонавти»;
  • Любов Пономаренко. «Гер переможений»;
  • Олександр Гаврош. «Неймовірні пригоди Івана Сили».

-------------------------------------------------------------
Урок 22.05
Тема : Павло Глазовий. "Заморські гості","Кухлик", "Похвала". Контрольна робота 



                           Заморські гості


Кухлик


                                  Похвала



Виконайте контрольну роботу



Завдання необхідно виконати до  27 травня 23:00 

Код доступу 2490738 join.naurok.ua

-------------------------------------------------------------
Урок 15.05
Степан Руданський."Запорожці у короля", "Добре торгувалось"

                                 Біографія



СПІВОМО́ВКА-гумористичний вірш, в основу якого покладено анекдот, прислів’я і т. ін. Співомовки — це блискучі вірші-гуморески, часто сатиричного характеру, спрямовані проти потворних соціально-побутових явищ 

Добре торгувалось


Рік написання: 1857 
 Жанр: співомовка
Тема: розповідь про чумака, який шукав дьоготь у багатих крамницях і пошив у дурні двох купців.
Ідея: уславлення мудрості, кмітливості чумака, вміння відстоювати свою власну гідність.
. Основна думка. У «Добре торгувалося» автор закликає не насміхатися з інших, бути приязним та привітним.
 У співомовці “Добре торгувалось” висміяно панів, які хочуть поглумитися над мужиком, щоб показати свою зверхність, але це їм не вдається, бо в народі багато розумних людей, дотепних, і вони так повертають справу, що в дурнях залишаються пани.
 Твір є гумористичним, адже зображує смішне в життєвих явищах і людських характерах у доброзичливому, жартівливому тоні на відміну від сатиричного . Веселими словами чумак довів свою дотепність та розум. Так автор підкреслив, що не можна насміхатися та глузувати з інших.

                         Запорожці у короля


                              Рік написання: 1858 
Жанр: співомовка
Тема “Запорожці у короля”: зображення приїзду козаків до польського короля, їх шаноблива зустріч.
 Ідея “Запорожці у короля”: возвеличення мужності, кмітливості козаків, вміння бути дипломатичними.
 Основна думка : у подібній ситуації поважають і цінують тих (козаків) , кого побоюються. 
Композиція “Запорожці у короля” 
 Експозиція: приїзд запорожців до короля
 Зав’язка: здивування ляхів зовнішністю козаків, зокрема їх довгими вусами.
 Кульмінація: ляхи намагалися посміятися над козаками та їх вусами, пригостивши їх сметаною. Розв’язка: козаки попросили короля спробувати запропоновану ним сметану.
 Риси характеру героїв:
 Козаки — сміливі, чемні, відважні, вимогливі до себе і до інших;
 Ляхи — підступні, боязливі, хитрі, діють за власними інтересами.


Виконайте тестове завдання 

 Час на виконання-до 40 хвилин
Завдання необхідно виконати до  24 травня 23:00
Код доступу 224965 join.naurok.ua

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Урок 08.05
Леонід Глібов.Визначний український байкар, поет."Щука", "Муха і Бджола", "Жаба і Віл"

         Леонід Іванович Глібов народився на Полтавщині. У дитинстві — Льолик, як усі його звали, був веселим і жвавим, йому подобалося усе красиве, але найбільш він любив доглядати за квітами, тому його прозвали “королем квітів”. Знайомі і родичі, вітаючись з ним, казали: “Здоров був, Льолику, квітчастий королику”. Хлопчик дуже любив слухати казки баби Одарки. А ще Леонід любив слухати народні пісні, зачаровувався народними звичаями і обрядами.
Коли настав час здобувати освіту в гімназії, тринадцятирічний хлопчик так засумував за рідною домівкою, що всю тугу вилив у своєму першому вірші “Сон”.
Залишив Л. Глібов великий доробок: байки, віршовані загадки і казки, акровірші, жарти.
Ці твори принесли йому славу, його шанують, люблять і знають не тільки в Україні, а й в усьому світі. У творчому доробку Леоніда Івановича Глібова 107 влучних байок. Недарма І.Я. Франко назвав його “найкращим українським байкописом”.

Ролик дивіться з 2-.ї  хвилини

"Щука"




     Ідейно-художній аналіз байки “Щука”

Тема: зображення суду над Щукою, яка чинила різноманітну шкоду в ставку його мешканцям і отримала вирок — повернутися знову до річки.

Ідея: засудження дій судочинства, їх легковажність, безглуздість, а через образ Лисиці — підступності, хитрості, хабарництва.

Основна думка: “Як не мудруй, а правди ніде діти. Кінців не можна поховать”. Судді зобов'язані діяти відповідно до законодавства, а не підтримувати зацікавлену особу (Лисицю).

Зауважте: назви звірів, птахів, риб, комах у байках і казках пишуть з великої літери, бо це їхні імена.

   Словникова робота.
Бомагу — скаргу;
буцімто — нібито;
ставок — штучне озеро;
шаплиці — дерев'яна посудина на зразок відра, тазу, діжечки;
стряпчий — чиновник, який наглядав за ходом справ по судових установах;
завсігди — завжди;
щупачок — маленька щука (самець щуки);
катюга — кат, той, хто виконує присуди, вироки; тут: жорстока людина.

Цитатний план твору

1. На Щуку хтось бомагу в суд подав.
2. Щуку... Гуртом до суду притаскали.
3. Суддями були... два Осли... нікчемна Шкапа... два стареньких Цапа.
4. Чутка у гаю була така.
5. Зійшлися судді, стали розбирать.
6. Тут обізвалася Лисиця.
7. Щуку кинули у річку.

Асоціативний кущ для характеристики образу суддів


"Муха і бджола"


            Ідейно-художній аналіз байки “Муха і бджола”
 Словникова робота.
Красоля — рослина з розгалуженим стеблом і великими запашними квітками яскравого (переважно жовтогарячого) кольору.
Спесиво — пихато, зверхньо.
Одвітує — відповідає.
Не втеряю — не втрачу.
Зась — не можна, заборонено.


Характеристика Мухи і Бджоли



                                           "Жаба і Віл"


Заздрість — один із семи смертельних гріхів, тяжка душевна недуга. Перше вбивство на землі було вчинено через заздрість. І то не просто вбивство, а братовбивство.
Як іржа їсть залізо, так заздрість — душу, в якій оселилась. 

Прочитані твори належать до жанру байки.

Байка — невеликий, здебільшого віршований повчально-гумористичний чи сатиричний твір з алегоричним змістом, в якому людське життя відтворюється в образах тварин, рослин і речей.
Сюжет (фабула) байки короткий, динамічний і драматичний.

Алегорія — інакомовне відображення абстрактного поняття, переданого за допомогою конкретного образу.
Наприклад, поняття мудрості показують в образі сови, хитрості — в образі лисиці, незграбності — в образі слона, ведмедя, хижості — в образі вовка, боягузтва — в образі зайця і т. ін.
Байка, як правило, складається з двох частин: основної розповідної частини та моралі (сили), що може складатися як із цілої строфи, так і з одного рядка.
Ознаки байки:
  у байці змальовано якусь одну подію;
 дійовими особами поряд з людьми виступають тварини, рослини, неживі предмети, які уособлюють риси характеру, взаємини людей, суспільні явища, завдяки чому твір набуває алегоричного змісту;
 персонажі уособлюють певні ідеї та людські характери, приміром:
     Лисиця —лукавство, хитрість, лицемірство;
     Вовк — хижість, жорстокість, несправедливість;
     Осел — глупоту, впертість;
     Бджола — працьовитість;
  висміюються людські хиби та вади;
 майже кожна байка складається з двох основних частин: розповіді та моралі (повчання);
 розповідна частина містить опис події (подій); за обсягом вона може бути невеликою або ж розлогою — може включати описи, діалоги, пейзажі, жарти тощо.
  повчальна частина (мораль) може знаходитись і на початку, і в кінці байки, а іноді взагалі бути словесно не вираженою.

Сила байок Л. Глібова в тому, що майже в кожному творі відчувається народна точка зору на зображувані події. Розкриваючи паразитизм, жорстокість, невігластво, байкар протиставляв їм працьовитість і чесність. Сила впливу, переконливість і дієвість кращих байок Л. Глібова визначається їх високою художньою досконалістю і безкомпромісною правдою життя. Глибина алегоричних узагальнень грунтується в них не на якихось виняткових випадках чи конкретних історичних фактах, хоч вони й були покладені в основу байок, а на повсякденних реальних людських взаєминах. Завдяки цьому байки Л. Глібова зберігатимуть своє значення доти, доки у світі існуватимуть осуджені ним явища. Не дивно, що ті його байки, в яких висміяно лінощі, марнослів'я, чванство, хвалькуватість та інші вади, актуальні й сьогодні.
Кращі байки Л. Глібова, його ліричні вірші збагатили скарбницю української культури, здобули широке визнання в народі й забезпечили їхньому авторові вдячну пам'ять нащадків.

Виконайте тестове завдання 

Завдання необхідно виконати до  15 травня 23:00 
Код доступу 147032  join.naurok.ua






--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Урок 29.04 
Контрольна робота "Пригоди і романтика"
За творами Всеволода Нестайка "Тореадори з Васюківки", Ярослава Стельмаха "Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера", Лесі Ворониної "Таємне Товариство боягузів, або засіб від переляку №9"

Завдання необхідно виконати до  10 травня 23:00


Код доступу 862687 використайте цей код,

відкривши посилання  join.naurok.ua





--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

УРОК 24.04

Тема уроку: Повість Таємне товариство боягузів. або засіб від переляку №9" Характеристика образу головного героя Клима Джури-рятівника світу. Його друзі та вороги


Дорогі діти, сьогодні ми з вами завершуємо знайомство з повістю

 Дочитайте текст твору у вашому підручнику, або прослухайте зміст книги з 30-ї хвилини до кінця




Також прослухайте завершальну частину, якщо ви не читали за підручником скорочений текст твору 



Перевірте себе, як ви засвоїли зміст повісті


 Де прибульці сховали бабусю Соломію? (У старому будиночку, де лагодять взуття.) 

-Хто був помічником синьомордих прибульців серед людей? (Сашко Кактус.) 

-Що дала рятівникам бабуся Соля? (Маленьку полотняну торбину із насінням квітів.) 

-Куди засіб від переляку клала бабуся? (У пиріжки для Климка.) 

-Що подумки наказав прибульцям Климко? (Відлетіти додому й ніколи не повертатися на Землю.) 



Ми вже дочитали твір, тому тепер можемо повніше схарактеризувати образ головного героя повісті Клима Джури, з’ясувати, як він переборов свій страх і перетворився з боягуза на героя.

  

Опрацюйте « анкету » за біографією героя.

Прізвище, ім’я та по батькові персонажа
Джура Клим Миколайович
Місце проживання
У звичайному місті, у звичайному будинку
Вік
Середній шкільний
Батьки, рідні
Батьки — археологи, часто бувають у далеких відрядженнях; бабуся — скромна прибиральниця в банку, насправді ж — відомий учений-винахідник, рятівник Землі
Риси характеру
Боязливий, потім сміливий, мужній, совісний, винахідливий, кмітливий, любить своїх близьких і всіх людей
Поведінка, вчинки
Спочатку боїться, потім переборює поступово свій страх, радий допомогти, здатний на сміливі вчинки заради порятунку близьких і всієї Землі; виявляє кмітливість
Заняття
Грає на скрипці
Стосунки з однолітками, дорослими, рідними
Спочатку — не впевнений у собі, боязкий, не може дати відсіч; рідних любить, поважає, робить усе заради них

  Робота над усною характеристикою героя за планом.

Орієнтовний план

1)   Климко Джура — головний герой повісті Лесі Ворониної «Таємне Товариство боягузів, або засіб від переляку № 9».

2)   Вік хлопчика.

3)   Зовнішній вигляд.
4)   Поведінка, вчинки.
5)   Заняття, уподобання.
6)   Стосунки з однолітками, дорослими, рідними.
7)   Риси характеру.
8)   Моє ставлення до героя (що подобається, що ні).     
     Завдання необхідно виконати до  6 травня 23:00 
Код доступу 969044 використайте цей код,

відкривши посилання    join.naurok.ua



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 УРОК 17.04

Тема уроку: Леся Воронина- сучасна письменниця, авторка багатьох книг для дітей. Фантастична, романтична, багатоепізодна повість "Таємне Товариство боягузів. або засіб від переляку №9"

Шановні діти, перегляньте відео, щоб  познайомитися з сучасною письменницею:





Ознайомтесь із статтею вашого підручника на стор. 194-196 


Прочитайте твір скорочено на стор. 196-203 (1-16 розділи) вашого підручника.


АБО 


Прослухайте перші частини твору. В аудіоверсії обсяг твору НЕ скорочено!



1-11  ЧАСТИНИ:

12-16 ЧАСТИНИ (слухати до 28 хвилини)

  

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 УРОК 03.04

Дорогі діти. на цьому тижні ми завершуємо з вами роботу над повістю  Ярослава Стельмаха "Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера". Сьогодні  ми поговоримо про головних персонажів твору, схарактеризуємо образи головних персонажів.

1) Пропоную вам зараз прочитати повість до кінця, це сторінки189-193.

2) Учні, запишіть тему уроку в зошити: Характеристика образів Сергійка і Митька. Длпитливість, винахідливість, кмітливість хлопчиків

3)  А зараз пропоную вам перевірити себе, відповівши на питання літературної гри "+" або "-"

                                    Літературна гра "+" або "-"

1. МИТЬКО ПРОЧИТАВ СЕРГІЄВІ ПРО СТРАШНИХ ДРАКОНІВ З ОСТРОВА      МАДАГАСКАР. 
2. ХОХУЛЯ — ДИВНИЙ ЗА ПОХОДЖЕННЯМ ВИД ТВАРИН ТРЕТИННОГО        ПЕРІОДУ, ЩО ЗБЕРІГСЯ ДО НАШИХ ДНІВ. 
3.СЕРГІЙ ВИСУНУВ СМІЛИВУ НАУКОВУ ГІПОТЕЗУ ПРО ДАВНЬОГО ЗВІРА. 
4. МИТЬКО ІЗ ЗАДОВОЛЕННЯМ ЧИТАЄ ПРО ВАРАНА. 
5. МИТЬКО СКАЗАВ, ЩО НАЗВА СЕЛА ЮРКІВКА ПОХОДИТЬ ВІД            ЮРСЬКОГО ПЕРІОДУ. 
6. НА БЕРЕЗІ ОЗЕРА ДІТИ ЗНАЙШЛИ РІЖКИ ТА НІЖКИ КОЗЕНЯТИ,      ЯКОГО З'ЇЛО ЧУДОВИСЬКО. 
7. ХЛОПЦІ ВИРІШИЛИ ЗРОБИТИ ПРИМАНКУ ДЛЯ ЗВІРА Й ЗАВЕЛИ У ЛІС СОБАКУ. 
8. СЕРГІЙ І МИТЬКО ПОСВАРИЛИСЯ, ПОБИЛИСЯ ЧЕРЕЗ ТЕ, ЩО НЕ    ВИРІШИЛИ, ХТО БУДЕ КОПАТИ ЯМУ. 
9. СЕРГІЙ ЗНАЙШОВ САНДАЛЮ ТУРИСТА ЧИ ДОСЛІДНИКА, ЯКИЙ ЗАГИНУВ БІЛЯ ОЗЕРА. 
10. ПРИВ'ЯЗАНА КУРКА КРИЧАЛА ТАК, ЩО ДО НЕЇ ПОЗБІГАЛИСЯ УСІ ЛІСОВІ ЗВІРІ. 
11.У ВИКОПАНУ ЯМУ ПОТРАПИЛО ЧУДОВИСЬКО З ЛІСОВОГО ОЗЕРА. 
12. ДІДУСЬ ТРОХИМ ЗДОГАДАВСЯ, ХТО ВИКОПАВ ЯМУ І ВЗЯВ ІЗ СЕЛА КУРКУ. 
СВОЇ ВІДПОВІДІ ЗАПИШІТЬ В РОБОЧІ ЗОШИТИ ТАКИМ ЧИНОМ: 1)+, 2)-,3)-,4)+ І Т.Д.

4) Дайте усно відповіді на запитання:

- ЯКУ НОВУ НАУКОВУ ІНФОРМАЦІЮ ОТРИМАЛИ ВИ В ПРОЦЕСІ ЗНАЙОМСТВА З ПОВІСТЮ "МИТЬКОЗАВР З ЮРКІВКИ..."?
- ЯК ВИ ГАДАЄТЕ, ЧИ ПРАВИЛЬНИЙ ШЛЯХ ОБРАЛИ ХЛОПЦІ ДЛЯ ТОГО, АБИ ДОСЛІДИТИ ФАКТ ІСНУВАННЯ ХИМЕРИ?
- ЯК БИ ВИ ВЧИНИЛИ НА МІСЦІ ХЛОПЦІВ?
- ЯК ПОВЕЛИСЯ ХЛОПЦІ, КОЛИ ПОБАЧИЛИ, ЩО ХИМЕРА "ПРОКОВТНУЛА" ВАСИЛЯ ЖИВЦЕМ? ЯКІ РИСИ ХАРАКТЕРУ ХЛОПЦІВ ПРОЯВЛЯЮТЬСЯ У ЦІЙ СИТУАЦІЇ?
- ЧИ БУВ ВАСИЛЬ ВДЯЧНИЙ ЗА ПОРЯТУНОК?
- ЗА ЩО МИТЬКО ДЯКУВАВ ВАСИЛЕВІ? ЧИ ДІЙСНО ХЛОПЕЦЬ ЗАСЛУГОВУВАВ ПОДЯКИ?
- ЧИ ТАКИМ ВИ УЯВЛЯЛИ СОБІ РОЗВИТОК ПОДІЙ ТА ІСТОРІЮ ХИМЕРИ ЛІСОВОГО ОЗЕРА?
5) ПОГЛЯНЬТЕ, ЯК У ВИГЛЯДІ ГРОНА МОЖНА ВИДІЛИТИ, ЯКІ РИСИ ХАРАКТЕРУ ПРИТАМАННІ ГОЛОВНИМ ГЕРОЯМ СЕРГІЄВІ І МИТЬКОВІ.

ХАРАКТЕРИСТИКА ОБРАЗІВ СЕРГІЯ СТЕЦЕНКА І ДМИТРА ОМЕЛЬЧУКА.
6) СКЛАДАННЯ ПЛАНУ.
ПЛАН
1. ДМИТРО І СЕРГІЙ — ЗВИЧАЙНІ ШКОЛЯРІ-ШЕСТИКЛАСНИКИ.
2. РИСИ ХАРАКТЕРУ ХЛОПЦІВ:
   А) ЧЕМНІСТЬ І ДОБРОТА;
   Б) МУЖНІСТЬ І ВИНАХІДЛИВІСТЬ;
   В) ПОВАГА ДО БАТЬКІВ І ЛЮДЕЙ ПОХИЛОГО ВІКУ;
   Г) НАПОЛЕГЛИВІСТЬ І ДОВІРА;
   Д) НА ЗЛО ВІДПОВІДАЮТЬ ДОБРОМ.
3. ЗДІБНОСТІ ГЕРОЇВ:
   А) ЛЮБОВ ДО КНИГИ;
   Б) ПРАГНЕННЯ ПІЗНАТИ БАГАТО ЦІКАВОГО (ДОПИТЛИВІСТЬ);
   В) ГОТОВНІСТЬ ПРИЙТИ НА ДОПОМОГУ;
   Г) УМІННЯ ОРІЄНТУВАТИСЯ В ПРИРОДНОМУ ДОВКІЛЛІ;
  Д) МРІЯ ПРО СЛАВУ.
4. ДОСЛІДЖЕННЯ ХЛОПЦІВ НЕ БУЛИ МАРНИМИ.
5. ЗНАЧЕННЯ ОБРАЗІВ СЕРГІЯ І МИТЬКА ДЛЯ СУЧАСНОГО ШКОЛЯРА.
7) ПЕРЕВІРТЕ СЕБЕ, УСНО ВІДГАДАВШИ КРОСВОРД (ВІДПОВІДІ РОЗМІЩЕНО В КІНЦІ УРОКУ)
1. НАЗВА СЕЛА, У ЯКОМУ ВІДБУВАЛИСЯ ПРИГОДИ ГЕРОЇВ В. НЕСТАЙКА.
2. ІМ'Я ОДНОГО З ГЕРОЇВ ПОВІСТІ Я. СТЕЛЬМАХА, ЯКИЙ ЗАПРОПОНУВАВ НАЗВУ ХИМЕРІ ЛІСОВОГО ОЗЕРА.
3. ТВАРИНИ, З ЯКИХ МАЛА СКЛАДАТИСЯ КОЛЕКЦІЯ.
4. ШКІЛЬНИЙ ПРЕДМЕТ, ЯКИЙ ВИВЧАТИМУТЬ У 6 КЛАСІ СЕРГІЙ І МИТЬКО.
5. ІМ'Я ГЕРОЯ ПОВІСТІ Я. СТЕЛЬМАХА, У МАЙБУТНЬОМУ МАЙСТРА ВЕЛОСПОРТУ.
6. ІМ'Я СЕРГІЄВОГО ДРУГА.
7. ІМ'Я ГЕРОЯ ПОВІСТІ Я. СТЕЛЬМАХА, ЛЮБИТЕЛЯ МУЗИКИ.

8) ВАМ ПОТРІБНО ЗА ПОДАНИМ ПЛАНОМ ПИСЬМОВО СХАРАКТЕРИЗУВАТИ ОБРАЗИ ГЕРОЇВ ПОВІСТІ "МИТЬКОЗАВР З ЮРКІВКИ...".


ВІДПОВІДІ НА КРОСВОРД: 1. ВАСЮКІВКА. 2. СЕРГІЙ. 3. КОМАХИ. 4. БОТАНІКА. 5.ВАСИЛЬ. 6. МИТЬКО. 7. ГНАТ.

ФОТО СВОЇХ РОБІТ НАДСИЛАЙТЕ МЕНІ ЗА ДОПОМОГОЮ VIBER

_______________________________________________________________________________________







  ДЛЯ УЧНІВ 6-А КЛАСУ (УРОК 20.03)

ДІТИ! ОСКІЛЬКИ ВАШІ РОБОЧІ ЗОШИТИ ЗНАХОДЯТЬСЯ В МЕНЕ, ПИСЬМОВІ ЗАВДАННЯ З ЛІТЕРАТУРИ
  
    ВИКОНУЙТЕ НА ПОДВІЙНИХ ЛИСТОЧКАХ. 

1) ЗАПИСАТИ В ЗОШИТИ ТЕМУ УРОКУ: ЯРОСЛАВ СТЕЛЬМАХ. "МИТЬКОЗАВР З ЮРКІВКИ, АБО ХИМЕРА 
ЛІСОВОГО ОЗЕРА". РЕАЛЬНІ ТА ПРИГОДНИЦЬКІ ПОДІЇ У ПОВІСТІ. РОМАНТИКА В ЖИТТІ ЛЮДИНИ

2) ПЕРЕГЛЯНУТИ  БУКТРЕЙЛЕР ЗА ЗМІСТОМ ПРОЧИТАНИХ ВАМИ ЧАСТИН ТВОРУ




3) ПРОДОВЖІТЬ РЕЧЕННЯ:                        (3 БАЛИ ЗА ЗАВДАННЯ)
1.УЧИТЕЛЬКУ БОТАНІКИ ЗВАЛИ...
2.МИТЬКОВА БАБУСЯ ЖИЛА В СЕЛІ..
3 ХЛОПЦЯМ ПРО ТЕ. ЩО В ОЗЕРІ ХТОСЬ ЖИВЕ. РОЗПОВІВ..
4. МАМУ СЕРГІЯ ЗВАЛИ...
5. ХЛОПЦІ НАВЧАЛИСЯ В.....КЛАСІ.
6. БАБУСЮ МИТЬКА ЗВАЛИ....
.
4) ЗАПОВНІТЬ ДОСЬЄ НА ГОЛОВНИХ ПЕРСОНАЖІВ:  (6  БАЛІВ ЗА ЗАВДАННЯ)
1.ІМ`Я ТА ПРІЗВИЩЕ.
2 МІСЦЕ ПРОЖИВАННЯ.
3. ОСВІТА.
4. СІМ`Я.
5. МІСЦЕ ПЕРЕБУВАННЯ.
6. МЕТА ПРЇЗДУ.
7. УЛЮБЛЕНІ ЗАНЯТТЯ.
8. ВИСНОВКИ ПРО ХАРАКТЕР.

ЖАНР ТВОРУ- ПРИГОДНИЦЬКА ПОВІСТЬ.

5) ПРОЧИТАТИ 4, 5, 6 ЧАСТИНИ ПОВІСТІ (С.183-188)

6) У РОЗДІЛІ 4 ЗНАЙТИ ТРИ ПІДКАЗКИ, ЯКІ ВКАЗУЮТЬ НА ТЕ, ЩО ТРОШ ОБМАНЮЄ ДРУЗІВ.
                                                            ( 3 БАЛИ ЗА ЗАВДАННЯ)

ТАКИМ ЧИНОМ. ПОПРАЦЮВАВШИ У ЗОШИТАХ І ВИКОНАВШИ ВСІ ЗАВДАННЯ. ВИ ЗМОЖЕТЕ ОТРИМАТИ ЗАГАЛЬНУ КІЛЬКІСТЬ БАЛІВ -"12"






    ДЛЯ УЧНІВ 6-А КЛАСУ 


українська література
1) Записати в зошити тему: Ярослав Стельмах-сучасний український прозаїк, драматург, перекладач. "Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера"


2) Переглянути відеопрезентацію  про письменника та буктрейлер до повісті.


3) Прочитати 1, 2, 3 частини повісті





 Для учнів 6-А класу 

                                 українська література ( урок 16.03)

1) Записати в зошити тему: Ярослав Стельмах-сучасний український прозаїк, драматург,       перекладач. "Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера"

2) Переглянути відеопрезентацію  про письменника та буктрейлер до повісті.


3) Прочитати 1, 2, 3 частини повісті


Комментариев нет:

Отправить комментарий